Fredagsmyys

Har precis varit och handlat, så nu har man fått in lite mat i kylskåpet igen, det var efterlängtat!
Nu tänkte jag krypa ner och ta ett skönt bad.

Ikväll blir det mys framför tv:n med karln.

Har lämnat in ett cv idag, så nu håller vi tummarna på att jag får jobbet, även om chansen är en på miljonen.

helgen

Fredag - Emelie och Mathilda kom hem till mig med sina karlar. Vi hade på talang i bakrunden och spelade lite roliga spel, lyckad kväll!

Lördag - Min faster fyllde 50 så vi var i Hallsberg. Hela pappas släkt var där. Jättekul att träffa alla igen.

Söndag - Var hemma hos morsan förut och åt portergryta. Sen fick vi med oss utemöbler hem till balkongen. Har även storstädat hela lägenheten (igen?) Och nu sitter jag med ångest för att skolan börjar imorgon igen.

It's a beautiful day


jag och emlan var ute och tog lite vårbilder häromdan





roliga katter

Jag sitter här i min ensamhet i mörkret och skrattar åt denna video

http://www.youtube.com/watch?v=IytNBm8WA1c&feature=related


7 års otur på richard

Igår storstädade vi hela lägenheten, känns dock som att vi gör det var och varannan dag?
Precis när vi har blivit klara hör jag en jävla duns i hallen. Richard råkade välta våran stora spegel.
Så nu är det stora fina spricker i hela spegeln.

Fierce!

Har varit och shoppat på stan med Emlan idag. Köpte en ny grön vårjacka, en handväska och en ny fondation från make up store.

Vaknade imorse av att Richard hade roliga nyheter
. De ringde någon från ett ställe som han har sökt jobb på, som var intresserade och ville att han skulle komma på interjuv på måndag, så nu håller vi alla tummarna på att han får jobbet!

Nu tänkte jag ta en alvedon
och gå och lägga mig, börjar känna mig sjuk, lagom till skolan börjar imorgon.
Skolan börjar imorgon, fan, jag hade gärna haft lov lite längre.

storstädning

Richard är och pillar på cadillacen med sin far. Så jag tänkte överraska honom och städa hela lägenheten, så det är fint när han kommer hem. Då blir han nog glad :)

Vad hände med det fina vårvädret? Det snöade ju förfan när jag gick upp imorse.

Ett och ett halvt år<3

Så länge har jag och Richard varit ihop nu. Tiden har gått fort, men ändå känns det som att vi har varit tillsammans mycket längre.

Jag älskar dig Richard

Lovet fortsätter

Skönt att man är ledig tills på torsdag

Idag har det inte hänt något speciellt. Vi var och handlade lite mat förut. Så imorgon tänkte jag bjuda min karl på chilikassler med ris och en smaskig sallad till, mums!

Känner du dig träffad? Kommentera Ja!

Jag kom bara på en random grej häromdan.

Om du är tjej och ligger i sängen och ska sova, erkänn att din karl ligger höger om dig då?

Glad Påsk!

Sitter här och är alldeles spyfärdig. Först var vi ute hos morsan och åt påskmat och fika, sen åkte vi hem till Richards föräldrar och mer ätbart var det där.

Fick även lite pengar
i påskägget. Jag känner dock att jag är beredd att lägga allt för att få en svart och snygg sängstomme, eftersom sängarna ligger på golvet i nuläget. Men det ville ju inte richard, suck.

Nu tänkte jag lägga mig på soffan och kolla på körslaget, moraeus är så söööt tycker jag.

roligast idag

I kväll har jag varit hemma hos pappas grannar och firat pappa. Vi var uppe hos dem för vi inte skulle fått plats nere i pappas lilla lägenhet. När vi sen ska gå frågar lasses, han som bor där, barnbarn som var runt sju år mig och pekar på richard "Vem är det där, är det din pappa?" Och jag har väl då aldrig garvat så mycket.

Nu tänkte jag lägga mig och slöläsa lite i en bok. Har tvättat idag, så nu känner jag mig helt slut. Sprang med den där jävla stora tvättpåsen upp och ner från tvättstugan alldeles själv.

RSS 2.0