Smallville

På denna vecka har jag kollat på Smallville i över 24h, så nu måste jag sluta. Har knappt varit inne och duschat eller nått, har bara legat och kolllat.

Så idag tänkte jag vara effektiv
. Nu tänkte jag diska och städa, sen plugga, sen boka tvättid och tvätta, sen gå till affären och köpa något att äta som jag sen ska tillaga.

Hoppas nu bara att jag inte lägger mig och kollar på Smallville det första jag gör...

Vilken jävla dag

Det här har varit en såndär dag som man gärna hade sovit förbi.

Började imorse
med att jag vaknade 04.50 av att jag hade skitont i magen, verkligen SKITONT!
Magknip x100000, men det lugnade sig efter en stund, efter ett jävla lidande.
Försover mig så jag måste springa ut till bussen för jag trodde att vi skulle ha något viktigt på matten första lektionen eftersom det är nationella imorgon, men nej, det hände inget speciellt.

Jag och Sandra sitter ute och röker, när jag plötsligt känner och ser något stort, som en femma, brunt på min underarm. Jag börjar skrika och tror att det är ett stort kryp, och försöker dra bort det med handen, när jag sen märker att det bara smetar ut sig över hela armen och handen istället. Det var en fet jävla klick FÅGELSKIT!
Sandra får springa och hämta gräs och försöka få bort det, när jag sen går in till skolan och tvålar armen utav bara helvete.

Har haft så ont i magen hela dagen. Värsta mensvärken jag har varit med om. Har till och med varit tvungen att ha jeansen uppknäppta i skolan för att det har gjort så ont när de har tryckt emot.

Vi gick ut från affären precis när det regnade som mest förut, och vart dygnsur. Sen har jag varit skiträdd för åskan som har mullrat i flera timmar.

När jag nu ska gå och duscha funkar inte vattnet, och det gör tydligen inte det för många i örebro.

Ja, det var min roliga dag.

today

Tänkte fritera lite pommes och snart göra mig iordning. Ska träffa mamsen på stan vid tre sen, ska vi gå lite på stan och mysa.


Happy!!!!

Jag har fått jobb!!! Jobba i köket på USÖ från vecka 29, i fyra veckor. Tjäna några tusenlappar, perfekt!!!

Har precis bakat en kladdkaka, men den blev inte bra. Fan, jag hatar att baka. Måste ha fått det från mamma?

Haha

Han måste ju själv veta vem han är lik?



We did it again







bloggtorka

Okej, jag har inte bloggat på länge nu. Men jag ska börja blogga mer nu, jag lovar!

RSS 2.0