Lägenheten


Här är en liten karta över lägenheten som jag så duktigt har ritat i paint för att demostrera för Emlan.

Men nu börjar vi komma på andra tankar, om vi ska vänta till sommarn och se om fler människor vill byta då.
Ja jag blir inte klok på detta.



filled with anguish

Kommer definitivt inte kunna sova i natt, sov till fyra idag.
Tror att jag var vaken till sju i morse.
Låg och kollade på teletubbies, och det måste man ju fan ta LSD för att kunna kolla på och förstå.


Funderar på att plugga lite nu medans Richard kollar på handbollsfinalen.

Hot American, Styled by Maria Montazami

Var nyss på Max och mös med Rickis, då provade jag kampanj målet, Hot American, fyfan va gott det var! Speciellt med pommeslådan till! MUMS säger jag bara, lätt att jag kommer hänga där ofta nu innan det försvinner.

Har även varit förbi Brickebacken och kollat runt, och jag börjar bli bekväm med tanken över att vi kanske kommer flytta dit. Det känns rätt bra.


A simple word, a gesture
Someone to say you're beautiful
Come find this buried treasure
With eyes lead to a pot of gold

FRA?

Tror att vi har råkat ut för FRA
Richard skulle skicka ett skolarbete till mig från sin mejl till min. I Mejlet skrev han också massa grejer som "Bomba" "Stadshuset" etc... Bara för att se vad som hände.
Mejlet kom aldrig fram till mig.
Någon som sitter och granskar det nu? Hahahah.

Ny design

Kul att du halkade in på min blogg när den har blivit så snygg, tack Emlan :*

Har precis kommit hem från firandet hemma hos Nickepicke.
Nu vankas det fredagsmyyyyyyyyys med taco och tv.

men kulan

Tv:n bara slog om till myrornars krig medans jag kollade på Gordon Ramsey kopian?
Den tycker säkert också att han är fail.

Twisted motherfucker

Redovisning på SO:n idag, eller ja, redovisning var det väl inte, mest läraren som babbla.

Har varit och kollat på lägenheten nu, och jag vet inte hur den känns. Det var perfekt storlek på den.
Alla våra grejer skulle få plats och det skulle bli jättemysigt, jättestor balkong också. Och ett SOVRUM och KÖK, som inte är i samma rum. Men varför känns det inge bra då? Kanske för att det ligger lite längre bort och i brickebacken, men kan man vara så petig?

Imorgon blir det att kalasa hemma hos nickepicke som har fyllt år.

You're everything I need and more

Jag gillar att vara ute i sista minuten, har haft flera veckor på mig att göra min redovisning till samhällskunskapen imorgon, men jag gjorde den nu.

Nu blir det snart sängdax tror jag, alla bra program på tv börjar ju snart!


Flytt på g?

Har fått en svar på bostadsbytet.

Nackdelar: Den ligger i brickebacken.
Fördelar: Den är 20 kvm större, riktigt kök, eget sovrum, stor balkong, badkar (<3), den är en 100ing billigare fast den är större. Vi kan ha en kisse.

Låter ju jävligt lockande måste jag säga...

Men vi har ju inte tittat på den än, den kan ju vara fallfärdig, eller jättefin, hoppas att det blir bra!

All we’ve ever wanted is to look good naked.

Detta börjar bli sjuk. Har försökt i dag att inte dricka någon cola, och vilken jävla huvudvärk jag har haft hela dan.
Blev att införskaffa sig en cola iallfall när vi handlade förut. Fan, jag som verkligen vill sluta, och jag kan inte ens vara utan det en hel dag.
Men man kan väl börja med att dra ner på det kanske?
Vill så gärna dra ner på allt skit och börja att röra på mig, så man blir slimmad och snygg.

Har lagt in en annons om att byta till en större lägenhet, men hittils har jag bara fått svar om att folk vill ha lägenheten men dom har ingen att byta med. Hur tänker man då egentligen? Att vi ska bo på gatan som dom kan ta den eller? Hahaha.


Rejäl jävla bloggtorka

.. jag vet!

Ska försöka blogga mer men det känns som att mitt liv inte är tillräckligt intressant för att någon ska orka bry sig, haha.

2010, vilket jävla år det kommer bli.
Fylla 18!!!! Men det längtar jag inte till bara för att kunna gå ut på krogen, utan det ska bli så jävla skönt att vara en myndig människa, så man får köpa energidryck och tändare när fan man vill utan att samhället ska slå en på fingrarna.
Och tänk att jag kan ha en körkort innan jul, om jag hittar pengar/tid/ork till det :)

Livet rullar på som vanligt, börja gå riktigt bra i skolan, ligger i som fan, har bara två prov kvar i matte A och två arbeten kvar i Naturkunskapen, sen är dom kurserna klara, fast jag har till sommarn på mig, känns ju skönt!

Januari har varit en sån jävla fattig månad, känns som jag inte har haft pengar på evigheter.

RSS 2.0