haha, jag kunde!



klista ihop en sån här bild alldeles själv, fan va händig jag är!

Nu tänkte jag laga lite köttfärsås och städa lite här hemma, blir nog att plugga ikv, istället för marieberg..

the end is near

Nu är snart lovet över, hade inte dött om det hade varat lite längre. Men men..
Hade tänkt att plugga tusan, men nej, har inte gjort ett skit. Kanske kan plugga lite imorgon? Men egentligen skulle jag vilja åka till marieberg och shoppa satan, får se va plånboken säger.

Skulle ju egentligen ha flyttat nu i helgen, men det blev uppskjutet pgr av att öbo skulle besikta lägenheten först.
Så det blir nog av nästa vecka, förhoppningsvis innan helgen, får då skulle ju min älskade och saknade gayis bo hos oss.

Har precis kollat på bröllopsfotografen, skitbra! Och Prinsessan och grodan som vi såg igår va så söööt!
Nu ska jag kolla klart på luftslottet som sprängdes, cheers!

Freeeedagsmyyyyyyyys

Schemat för ikväll:
Middag som består av fläskfilé med potatisklyftor/kroketter och bea. Med Fightclub med Brad Pitt på tv:n.
Sen Hockey USA - Finland med baguetter fyllda med räkor och annat mums.
Sen prinsessan och grodan med chips och sötsaker.

Låter jävla najs och fett.


panik!

Fick värsta paniken igår för jag kom på att vi ska flytta den här helgen! Jag trodde att det var kanske 2 veckor kvar. Så den här dagen kommer gå åt till att packa ner hela hemmet.

Hoppas att nya lägenheten blir bra nu

hubba hubba

Go kväll!
Har precis kollat på melodifestivalen, och jag skrattar fortfarande åt att Emlans katt gick ut ur rummet när neger kom in och börja sjunga, haha! Annars så har det fan inte varit en enda låt än som jag har tyckt varit bra. Men det är ju melodifestivalen, så vad ska man tro.

Nu har det gått en vecka utan pengar, och det är fem dagar kvar innan de kommer. Det börjar kännas lite svettigt, har bara någon påse grönsaker kvar i frysen, och inga cigg har jag kvar heller. Har fan klarat mig på ett paket i en vecka, så det är väl lika bra att sluta.
Jävla onödigt att röka egentligen, men kul är det!

Känner mig fortfarande krasslig, så nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på Old dogs.





kan det inte bli sommar snart? jag har aldrig gillat den årstiden men nu vill jag att den ska komma. är så trött på vintern nu.

:*

Sandra kom hit förut med kladdkaka, cola och djungelvrål för att jag har varit sjuk, tack sötan! :*

Här kommer lite bilder på håret


Efter två färgningar tror jag



ignorera posen, men det börjar ta sig iallafall, la i slingor nyss, så nu börjar det oranga försvinna iallfall :D
5 blonderingar och mitt hår är inte ett dugg slitet, fuck yeah!


Nu ska jag rulla ut till mamsen och hälsa på.
Och juste, nu är det ju fan sportlov, fan va skönt!

sjuker

Har dragit på mig en förkylning, inte alls kul!

Tänkte lägga upp en bild sen på min nya frisyr, men det får bli när jag har tvättat ur färgen, och att den förhoppningsvis är som jag vill ha den :)

alla <3 dag!

Vilken skämtdag, vi kan väl älska varandra lika mycket året om?

Mamma var precis här och lämnade en present till Rickis, trådlöst tangentbord och mus, perfa!
Eftersom det gamla skiten börjat gett sig.

Nu håller vi på och städar här hemma och ska snart rulla ut till Marieberg.


bloopbo

Maten var riktigt god igår! Nötköttet var jävligt gott eftersom vi bara har ätit fläsk det senaste året.
Rickis fick lite pengar idag av mormor och farmor som vi ska köpa en ny bäddmadrass till sängen.
Och har jag sagt hur jävla skönt det ska bli att få sova i en säng igen? Så jävla trött på bäddsoffan!

Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet. Synd bara att vi inte har flyttat innan, för här kommer man ju inte kunna njuta av alla sovmorgnar, när elefanten ska gå till skolan. Hahah

Fick en ny eyeliner av Ylva som såg ut som ett läppstift, ska bli intressant att prova om det är något att ha.

Och Grattis på 18-års dagen David! Som vid denna stund säkert är helt wasted ute på krogen.

Jaja, nu blir det sängdax va? Lagom gallimatias skrivet redan.

-

Grattis på födelsedagen älskling!

städning

Har precis städat hela lägenheten, såg ju ut som ett bombnedslag här hemma förfan!
Tänkte överraska Richard när han kommer hem, så jag har städat och tänd ljus så det ser mysigt ut.

Rubrik in my ass

Så trött på att komma på nya rubriker jämt.

Sitter just nu i skolan och ska egentligen arbeta med naturkunskapen, men det är jag redan klar med så jag chillar :)

Imorgon händer det mycket minnesvärda saker.
Min själsfrände fyller 26 år, närmre 30 än 20, haha! Men man är inte äldre än man gör sig.
Har lovat honom att laga hemmagjord potatisgratäng med något gott kött till, och bara sitta hemma och mysa.
Kan lika gärna skriva vad jag har köpt till honom,för han läser ju ändå inte min blogg.
Har köpt ett kit med en rakapparat och grejer, så han kan raka sig, trimma mustachen som han har lagt till sig med, och pollisarna :)

Imorgon är det också ett år sen jag hoppade av skolan.
Och det går definitivt bättre med skolan iår än förra året. :D

Nu ska jag gå ner till matsalen och kolla om det finns något ätbart.
Efter skolan ska jag åka med min bror och mormor till min kusin Mia och hälsa på henne och hennes barn, så det ska bli kul. :)

Sorry, I cannot hear you, I'm kinda busy.

Den här helgen har jag inte gjort ett jävla skit, har knappt visat mig utan för dörren ens.
Har bara legat i sängen och kollat på gamla avsnitt av One tree hill.
Men det är för att jag har mått dåligt, har känt av det sen i fredags. Ont i huvudet och allmänt wasted.


En sak som är rolig är att utöver mitt allmänt trista liv så kommer jag på saker som jag ska skriva i bloggen, men sen när jag väl sätter mig och ska skriva kommer jag inte på ett skit.

-

Har legat hela dan och maraton kollat på de gamla avsnitten av One tree hill.

Snart börjar melodifestivalen men jag tycker inte att det är samma sak längre.
Alcazar har väl varit med.. 15 gånger nu? Samma kändisar jämt.
Tycker att konceptet har försvunnit längs åren.

Update: Det var nog det sämsta skiten jag har hört! Så jävla sämst så jag vill aldrig höra någon av låtarna igen.
Men Dolphan vill jag gärna se lite mer av..

Mobilen är upphittad!

Någon från Mosås som hade ringt till morsan imorse och sa att hon hade hittat min mobil!

Ikväll står det fläskfile med klyftpotatis och grönpepparsås på menyn. Någon bio i helgen kanske också?

gah

Jag börjar bli less på mitt hår!
Vill ha förändring, annan frisyr, annan hårfärg, och det nu!
Hjälp mig Emlan?

Schysst!




Sandra och jag jobbade ihop idag i serveringen, vi hade ett bord med två gubbar och två tanter.
Under rätterna fick vi mycket beröm, sen när vi kom fram till betalningen sa dem något i stil med
"Ni kan behålla pengarna som blir över, för att ni har varit så duktiga, men ni måste dela det jämt"
358 kr gick deras mat på, hur mycket betalade dom, jo 360, alltså  TVÅ SPÄNN I DRICKS.
Nästan så jag kände att jag ville roffa åt mig allt för att det var så mycket, men nej, Sandra var ju faktiskt också med i arbetet. Hahahahah.
Och nog för att jag skiter i dricksen, men det roliga var att på dem lät det som att dom hade lämnat hundralappar.

Vilken jävla dag

Sånna här dagar förstår man inte varför man ens gick upp ur sängen.
Började med att gå tidigare än vanligt för att kunna byta kläder till serveringen. Står och väntar på bussen som är 10 minuter försenad. När den väl kommer åker den bara förbi mig. TACK SOM FAN. Så jag får stå och vänta i kylan yttligare 20 minuter innan nästa buss kommer.

Märker att min mobil är borta när jag byter om för att gå hem, letar överallt men kan inte hitta den.
Har fan ingen aning om hur den har kunnat försvunnit. Hade den bara i jackan när jag gick över vägen, sen la jag in den i skåpet igen. Jävla helvete.

Nu tänkte jag laga mat och lägga mig i sängen och kolla på nya avsnitt av how i met your mother, one tree hill, american dad och family guy och låtsas att livet inte suger balle just nu.

tvätt

Håller på och tvättar, hatar när det inte finns tider förrens 21-00, inte för att jag brukar komma i säng tidigare, men det känns lite stressande.

Imorgon blir det att gå upp tidigt och jobba i serveringen hela dan.


RSS 2.0